zaterdag 18 juni 2011

Cookie please!

Made for a colleaque who's son is turning 1 tomorrow. Last year I've made the birth cupcakes and this year she wanted a Cookie monster cake, Thijmen loves him. So I did.

Although it's not my style, I think I succeeded with this fluffy monster with a touch of Nadine ;)

But, it's a one time only design....

What do you think?

*****************************************************************************

Gemaakt voor mijn collegaatje Sonja, wiens zoontje morgen 1 wordt. Vorig jaar heb ik de geboorte-cupcakes gemaakt en dit jaar wilde ze graag een Cookie Monster-taart, aangezien dit de favoriet van Thijmen is. Zo gezegd, zo gedaan.

Ondanks het feit dat dit niet mijn gewoonlijke stijl is, denk ik dat het een geslaagde Cookie Monster-taart is met een tikje Nadine ;)

Het is een eenmalig ontwerp en het volgende ontwerp staat al in mijn schetsboek, maar nu in verschillende tinten pastelblauw met strepen....

Wat vinden jullie ervan?






Best Blogger Tips

5 opmerkingen:

  1. It may not be your usual style, but still so beautifully made! Love the cross-eyes and the cookie in the mouth...cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. this shows that if you are such a creative mind as you are, you can make a beautiful and original cake in every style. I love it. marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this cake, it makes me smile. Great job!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor de reactie!
Ik lees ze altijd en ben er ontzettend blij mee! Bij een vraag zal ik sowieso altijd reageren.

Groetjes,

Nadine