zaterdag 27 april 2013

Fijn weekend!

Hallo allemaal,

Joehoe, de meivakantie is begonnen! 
Voor mij betekent dit twee weken relaxen, leuke dingen doen met vriendinnen 
en hier in huis het een en ander opruimen.

En voor jullie?


Zoals iedere vrijdag, was er gisteren weer markt in het dorp en heb ik deze witte hortensia gekocht. 
Wat zijn dit toch prachtige bloemen.. 

Een plaatje vind ik het; de hortensia in de terrine, gecombineerd met het kleedje en het luik op de achtergrond. 




Fijn weekend en voor wie vakantie heeft, fijne vakantie!











Lieve groet,

Nadine




Best Blogger Tips

8 opmerkingen:

  1. De hortensia ziet er prachtig uit!
    Wij hebben nu ook lekker n weekje vrij;heerlijk! Hopelijk word het weer nog wat beter!
    Voor jou ook n fijne vakantie!
    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hij is heel mooi..

    Dank je wel en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh hebben jullie in Nederland een meivakantie? In Vlaanderen hadden we krokusvakantie in februari, en paasvakantie in de twee weken na Pasen. Lijkt me leuk, vakantie in mei, dan is het weer tenminste al wat beter! Geniet ervan!

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes :) Heerlijk.. Vorig jaar hadden we maar één week. Vroeger heette dit de Hepi-vakantie i.v.m. Hemelvaart en Pinksteren.

    Met Pasen hebben wij alleen Paasmaandag vrij en van te voren één week vrij met Carnaval.

    Dank je wel! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige hortensias!

    ja hier is de mei vakantie ook begonnen.. de kleintjes zijn vrij.. nu hopen op mooi weer dan kunnen we leuke dingen gaan doen.
    Liefs,
    Roz

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier schijnt het zonnetje al :)

    Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie blog ik ga je volgen !

    fijne vakantie, lieve groet Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor de reactie!
Ik lees ze altijd en ben er ontzettend blij mee! Bij een vraag zal ik sowieso altijd reageren.

Groetjes,

Nadine