zaterdag 20 april 2013

Keukenhoekje

Vandaag vond ik het weer eens tijd om iets aan het keukenhoekje te doen. 
Ondertussen zijn er wat spulletjes bij gekomen, dus tevens tijd voor een foto.





In feite heb ik alles wat links stond naar rechts verschoven en visa versa. 
Kleine veranderingen maken toch vaak veel uit.  




Drie verschillende bakblikken voor koekjes, madeleines en cakejes. Met een prachtige patina.





Twee van mijn drie witte puddingvormen, hoop er nog meer te vinden.




Als laatste, drie prachtige oude servetten met het monogram L.B. 
De vraag wie L.B. is, zal helaas onbeantwoord blijven. 
Maar ik ben er heel blij mee.




~ Een fijn en zonnig weekend gewenst! ~





Lieve groet,

Nadine



Best Blogger Tips

3 opmerkingen:

  1. Super schön bei Dir und ich freue mich über Niederländischen Besuch sehhhhhhr.Auf bald und ich verlinke Dich weil es mir hier sehr gefählt.Die Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nina!

    Danke schön..! Freue mich auch sehr über deinen Besuch!

    LG,

    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor de reactie!
Ik lees ze altijd en ben er ontzettend blij mee! Bij een vraag zal ik sowieso altijd reageren.

Groetjes,

Nadine