maandag 1 april 2013

Mooie borduursels II

Nadat ik een tijdje terug een oud, Frans monogram met de letter P vond, wilde ik heel graag een dergelijk monogram met de letter N. 
Deze monogrammen had ik eerder ook al gezien in de Jeanne d'Arc Living.

De witte, geborduurde monogrammen van Plumetis Express plakken op een rechthoekig papiertje met in het zwart het nummer, een datum en Franse, Engelse, Duitse en Amerikaanse patentnummers
Een PLAATJE... 

Na lang zoeken vond ik geen N, maar wel twee intacte doosjes, gevuld met prachtige monogrammen met U en V bij een winkeltje in Frankrijk. De bovenkant van het doosje laat een mooie,  gedetailleerde gebruiksaanwijzing zien. 


Wellicht dat ik iemand anders ook blij kan maken met een monogram. Op Marktplaats bied ik van iedere letter (U en V)een aantal monogrammen aan en een U plus een V als setje in een doosje (dit is de link). 



Geniet van deze Paasmaandag en tot de volgende keer!












Lieve Groet,

Nadine



Best Blogger Tips

3 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn deze echte oude monogrammen. Ik heb ze net besteld van JDL...
    Lieve groet,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nicole, die van JDL heb ik ook, ook plaatjes. Maar ze zijn niet zo mooi als de echte hihi. Denk dat JDL ook geïnspireerd is door deze oude.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor de reactie!
Ik lees ze altijd en ben er ontzettend blij mee! Bij een vraag zal ik sowieso altijd reageren.

Groetjes,

Nadine