donderdag 18 april 2013

Op de cover...

Hallo allemaal,

Nog even en dan is het zo ver. Dan komt het nieuwe nummer van Creating Vintage Charm Magazine uit! Voor mij een heel bijzonder nummer. 

Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van Sonia van CVC met de vraag of ik niet iets wilde schrijven over mijn high tea van vorig jaar en foto's ervan wilde opsturen. 
Ze had mijn blog gelezen en vond het bericht over de high tea zo leuk. 
Ik had even nodig en las het mailtje nog een keer om er zeker van te zijn dat ik het goed gelezen had. Natuurlijk wilde ik dat doen! Spannend! 

De tekst was redelijk snel klaar en kreeg de goedkeuring van Sonia, nu moest het alleen nog goedgekeurd worden door de redacteur. 

Afgelopen week zag ik onderstaande foto en had er echt niet mee gerekend dat mijn foto op de cover zou komen, laat staan dat het artikel door zou gaan! Nu maar hopen dat het de definitieve cover is :)
Steeds als ik de foto zie, denk ik aan de gezellige middag die mijn vriendinnen en ik hadden op mijn eerste verjaardag in mijn eigen huis.. Heel bijzonder.. 

Ik ben ontzettend benieuwd naar het artikel(tje), maar zal nog even geduld moeten hebben... De digitale versie krijg ik toegestuurd en zal ik hier natuurlijk laten zien. 

Ben ontzettend blij met deze kans en kan niet wachten tot ik het nummer in handen heb. Een ones-in-a-lifetime-ervaring die ik zal koesteren!





"The better part of one's life consists of his friendschips"



Creating Vintage Charm Magazine is een Amerikaans tijdschrift dat alleen online besteld kan worden, ook vanuit Europa. Er staan vele ideeën in, vooral gericht op de Shabby Chic en Vintage stijl. 

"The magazine that inspires and shares your excitement in creating and crafting. Featuring your handmade and repurposed creations and ideas, lots of colorful images, featured artists,studios, shops, tutorials, blogs, galleries, how to's and tips and more..."

Zie ook www.creatingvintagecharm.com




Lieve groet,

Nadine




Best Blogger Tips

4 opmerkingen:

  1. Wow Nadine watr onzettend leuk!

    Spannend maar het ziet er al zoo gezellig en sfeervol uit dus dat gaat helemaal goed komen. Leuke club vriendinnen!

    Fijn weekend.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Oh, ik bof ontzettend met mijn vriendinnetjes! Helaas staan ze er niet allemaal op.

    Fijn weekend!

    Groetjes,

    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hoor, op zoiets reken je niet eens, dus ik snap dat je het nog een keer goed moest lezen. En dan nog op de cover ook? Het ziet er dan ook reuze gezellig uit!
    Fijn weekend en lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja.. Een enorme verrassing! :)
      Dank je wel! Fijn weekend!

      Verwijderen

Hartelijk dank voor de reactie!
Ik lees ze altijd en ben er ontzettend blij mee! Bij een vraag zal ik sowieso altijd reageren.

Groetjes,

Nadine