zaterdag 13 april 2013

Oud marmalade potje

Hierbij een tweetal kiekjes van mijn nieuwste aanwinst:
een Dundee marmalade potje

Deze zag ik al vaker voorbij komen op Facebook en Pinterest.
De kleur in combinatie met het zwarte opschrift en prachtige versiering maakt dit een bijzonder potje, dat ik graag aan mijn verzameling wilde toevoegen. En dat is gelukt! 

Op dit moment vervangt het een van mijn twee oude, Franse jampotjes als houder voor mijn nieuwe en oude botermesjes en dessertvorkjes.
Een tweede marmalade potje is natuurlijk altijd welkom en hoop er ook snel eentje te vinden. 

Morgen bezoek ik met mijn moeder een brocante markt, ben benieuwd wat ik daar zal vinden en mee naar huis mag nemen.


Fijn weekend allemaal!











Lieve groet,

Nadine




Best Blogger Tips

6 opmerkingen:

  1. Toevallig vond ik er 1e paasdag ook eentje op snuffelmarkt voor maar 50 cent alleen die van mij is nogal gelig en gecraqueleerd die van jou is mooi wit.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sas!

    €0.50?! Lucky you! Oh, maar die van mij is ook eerder oud-wit dan wit :) Maar dat maakt het potje alleen maar mooier.

    Groetjes,

    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon prachtig, Nadine! Echt een mooie aanwinst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie aanwinst, Nadine. Je blog heeft weer veel moois zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor de reactie!
Ik lees ze altijd en ben er ontzettend blij mee! Bij een vraag zal ik sowieso altijd reageren.

Groetjes,

Nadine