donderdag 4 april 2013

Van Google Reader -> Bloglovin

Jullie hebben het misschien al gehoord/gelezen. 
Ik las het vandaag bij Karin Joan van 'Karin Joan Creatively Crafting' en '24Homes', Google Reader verdwijnt. Heel jammer.. 

Het verdwijnen van Google Reader heeft echter geen gevolg voor de bloggers onder ons. Het gaat puur om het bekijken van alle nieuwe berichten van de door jou gevolgde blogs. En dat kan met Bloglovin. 

Op de volgende site kun je je heel eenvoudig en snel aanmelden en met één klik op de knop worden alle gevolgde blogs uit Google Reader overgenomen in Bloglovin: http://www.bloglovin.com/

Of je bekijkt eerst het filmpje dat Karin Joan heeft gemaakt over het gebruik van Bloglovin. Grappig om mijn laatste berichtje daar te zien. 

Je kunt op de onderstaande afbeelding klikken om mijn blog meteen te volgen.





Filmpje van Karin Joan:







Lieve groet,

Nadine




Best Blogger Tips

2 opmerkingen:

  1. Bedankt Nadine, dat wist ik nog niet! Heb het meteen omgezet en jouw toegevoegd!
    Fijn weekend!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nadine, blij om je geholpen te hebben En bedankt voor t linken!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor de reactie!
Ik lees ze altijd en ben er ontzettend blij mee! Bij een vraag zal ik sowieso altijd reageren.

Groetjes,

Nadine